En aquest curs explorarem un itinerari formatiu on respondrem les preguntes clau per definir els teus objectius comunicatius. A través de les següents etapes podràs organitzar la teva campanya o definir la comunicació del teu projecte:
1. Què volem explicar? Identifica els continguts essencials i les emocions que vols despertar en el teu públic.
2. A qui ens dirigim? Compren profundament el teu públic objectiu per adaptar el missatge i assegurar la seva rellevància.
3. Com volem comunicar? Explora les diferents opcions de format per transmetre el missatge de manera eficaç.
4. Per què és important aquesta comunicació? Pensa en les raons que justifiquen la teva comunicació i com s’ajusta als objectius de la teva entitat.
Siguis un projecte d’economia social, una iniciativa feminista o una entitat amb valors propis, aquest curs t’ajudarà a comunicar amb eficàcia. Explora com expressar la teva entitat de manera potent i significativa
¿Qué aprenderás?
Aprendràs a comunicar de manera efectiva en la teva entitat.
Adquiriràs habilitats per transmetre el teu missatge de manera clara.
Aprendràs a connectar amb el teu públic i a generar impacte.
¿A quién va dirigido?
A totes les persones implicades en entitats d'economia social i solidària.
A les persones que volen millorar les seves tècniques de comunicació en l'àmbit de les entitats.
Grups comunitaris i associacions locals interessades en crear contingut audiovisual per a la seva comunitat.
Defineix-te per poder explicar-te
Fer una mica d’introspecció serveix per tenir clars els missatges que enviem a l’exterior. T’ensenyem com.
Investiga quin es el teu target
Els missatges han d’adaptar-se a qui els rebrà. Saber això és imprescindible per no confondre al personal.
Clarifica els objectius
Quins objectius tenim amb el que volem comunicar? Com ens posicionarà?